Veel gestelde vragen

Verzendkosten


Wat zijn de verzendkosten ?

De verzendkosten zijn:

Nederland:


0 tot 5 kg € 6,75
5 tot 10 kg € 9,00
10 tot 30 kg € 13,00
30 tot 40 kg € 17,50
40 tot 100 kg € 45,00
100 tot 500 kg € 60,00

Belgie:

0 tot 1 kg € 12,50
1 tot 5 kg  € 15,00
5 tot 30 kg € 20,00


Hoe snel na betaling kan ik mijn product verwachten?

Indien de bestelling vóór 13:00 bij ons binnen is kunt u uw bestelling binnen 1 à 2 werkdagen verwachten. Als je voor "vooraf betalen" heeft gekozen kan de levertijd langer duren. Zodra de betaling bij ons binnen is wordt de bestelling verzonden.

Ik heb mijn bestelling echt op een bepaalde dag/datum nodig, is dat mogelijk?

Indien jouw bestelling spoed heeft, als u bijvoorbeeld de bestelling echt de volgende dag nodig heeft, kunt u het beste even contact met ons opnemen.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?

Op de dag van bestellen ontvang u een factuur voor de bestelde artikelen. Zodra u deze ontvangt weet u dat de bestelling goed aangekomen is.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen ?

Ja dat kan. Bij het afronden van uw bestelling kiest u voor Afhalen in winkel. U krijgt bericht wanneer uw bestelling klaar staat. In de winkel kunt u contant en met pin betalen.

Mijn bestelling staat in backorder.

Ondanks dat wij dagelijks goederen aangeleverd krijgen, kan het voorkomen dat een artikel niet voorradig is, Je wordt via de e-mail op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Bestellen

Kan ik ook meerdere producten tegelijk bestellen?

Ja dat kan, plaats alle artikelen in de winkelmand en kies dan voor betalen.

Kan ik grote aantallen producten bestellen?

Ja, dat kan. U kunt elk gewenst aantal bestellen via de webshop. Indien u meer dan vijf producten wilt bestellen kun u het beste even contact met ons opnemen via de contact knop. 

Hoe kan ik een product zoeken?

Binnen de webwinkel vindt u boven in het midden de zoekbalk. Hier kunt u een zoektermen invullen om te zoeken in ons assortiment. Klik op de knop zoeken om de resultaten weer te geven.

Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?

Rechtsboven in uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen en de kosten van de producten. Als u hieropklikt gaat u direct naar de inhoud van uw winkelwagen.

Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?

U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door op het kruisje te klikken op de productregel. Het product wordt verwijderd uit de winkelwagen. U kunt het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom [ Aantal ]. Als u daarna op [ Winkelwagen bijwerken ] klikt, worden de juiste prijzen getoond.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Momenteel kunt u van Belgie producten bestellen via de webwinkel. Als u vanuit andere landen wilt bestellen, kunt u het beste even contact met ons opnemen.

Inloggen


Hoe kan ik klant bij de webwinkel trailerandtools.nl worden?

Iedereen kan klant worden bij de webwinkel van Trailer And Tools. Voorwaarde is dat uw betaling via een Nederlandse bank verloopt en dat u het product laat afleveren op een adres binnen Nederland of Belgie. U kunt klant worden door bij uw bestelling een account aan te maken. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.

Tijdens het registreren krijg ik de melding: 'Sorry, dit e-mail adres is al in gebruik.'

Wanneer u deze melding krijgt, heeft u zich al eerder bij ons geregistreerd. Klik op inloggen en vul uw e-mail adres en wachtwoord in. Het wachtwoord heeft u zelf bedacht bij de registratie

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Op de inlogpagina wordt om uw wachtwoord gevraagd. Dit wachtwoord heeft u opgegeven bij de registratie. Wanneer u deze vergeten bent, kunt klikken op de knop [ Wachtwoord vergeten ]om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Klik hier voor de gebruiksaanwijzing om u wachtwoord te resetten.

Wij kunnen u wachtwoord niet resetten of inzien i.v.m. de wet privacy.

Mocht het niet lukken, neem dan contact op met ons, wij helpen u graag verder.

Betaling


Ik heb zojuist betaald, maar bij de bestelling staat dat de betaling nog niet is ontvangen.

Wanneer u per bankoverschrijving het geld heeft overgemaakt, kan het een aantal dagen duren voordat wij de betaling op onze rekening hebben. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, krijgt u automatisch een bericht en zullen wij uw bestelling dezelfde werkdag verzenden.

Ik heb na vijf werkdagen nog steeds geen bevestiging gehad van ontvangst van betaling van Trailer And Tools webshop.

Wanneer u het geld heeft overgemaakt vanaf een Nederlandse bankrekening kan het zijn dat er iets is fout gegaan bij het betalen. Wanneer u al langer dan vijf werkdagen geen betalingsbevestiging heeft ontvangen, raden wij u aan telefonisch contact met ons op te nemen.

Krijg ik een factuur ?

U krijgt uw factuur standaard per e-mail.


Zirkoonstraat 10
7554 TT Hengelo

Tel: 074-851 34 34

info@trailerandtools.nl
www.trailerandtools.nl
Powered by Lightspeed