audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin
37% KORTING
audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin
audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin
audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin
audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin
audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin
audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin
audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin
audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin
audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin
audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin
audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin
audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin
audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin
audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin
audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin
audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin
audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin

audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervanging set

MERK: ASTA/SATRA

ontworpen om de motor in de juiste positie te vergrendelen tijdens werkzaamheden aan het afstellen of vervangen van de aandrijfketting van de nokkenas. (AUTM-09869).


Artikelnummer:AUTM-09869 Verzendkosten:€ 7,95 EAN:5902188477887

Varianten van dit product
fiat, ford, lancia timingset, timingset, tijdafstelset, timing set, blokkeerset, afstel set
Afstelset, timingset - blokkeerset - distributieset  Fiat 500 - punto -Ford ka - Lancia 1.2 en 1.4 8V en 1.4 16V Timingset.
55,00 *
75,00
Timingset Audi FSI 2.4 en 5.2 Liter - VW - Afstelset - Blokkeer set - SATRA
Timingset Audi en volkswagen FSI / TFSI 2.4 tot en met 5.2 Liter - VW - Afstelset - Blokkeer set - SATRA
85,00 *
120,00
Timingset - Distributie set - Afstel gereedschap - Audi A3 A4 A6 VW Golf - ASTA
Timingset - Distributie set - Afstel gereedschap - Audi A3 A4 A6 VW Golf - ASTA
60,00 *
80,00
VAG TFSi / FSi Timingset - 1.2/1.4/1.6 - Distributie afstel set - Blokkeergereedschap - SATRA
VAG TFSi - FSi Timingset - 1.2 - 1.4 - 1.6 motor - Distributie afstel set - Blokkeergereedschap - SATRA
45,00 *
55,00
Timingset - Distributie set - Afstel gereedschap - Audi 2.5 TFSI RS - ASTA
Timingset - Distributie set - Afstel gereedschap - Audi 2.5 TFSI RS - ASTA
95,00 *
115,00
Afstelgereedschap - Renault/Opel en Volvo - Distributie set - Timingset - SATRA
Afstelgereedschap - Renault/Opel en Volvo - Distributie set - Timingset - SATRA
75,00 *
100,00
 Timingset BMW Mini Peugeot en Citroen - 1.4/1.6 16v (N12, N14, R55) - Blokkeer set - SATRA
Timingset BMW Mini Peugeot en Citroen - 1.4 - 1.6 16v (N12, N14, R55) - Blokkeer set - SATRA
55,00 *
85,00
Balansas trekker voor 1.8 - 2.0ltr TFSi  - Balans as puller - VAG - SATRA
Balansas trekker voor 1.8 - 2.0ltr TFSi - Balans as puller - VAG - SATRA
20,00 *
25,00
Audi nokkenas blokkeerset - Timing set - AUDI A4/A6/A8 - 3.0 V6/ASN/BBJ/AVK - GEKO
Audi nokkenas blokkeerset - Timing set - AUDI A4/A6/A8 - 3.0 V6/ASN/BBJ/AVK - GEKO
60,00 *
70,00
Blokkeer set - Afstel gereedschap - Ford 1.0 GTDi ECOnetic SCTi EcoBoost - Timingset - ASTA
Blokkeer set - Afstel gereedschap - Ford 1.0 GTDi ECOnetic SCTi EcoBoost - Timingset - ASTA
120,00 *
150,00
Blokkeer set - Afstel gereedschap - Ford 1.0 GTDi EcoBoost - Timingset - ASTA
Blokkeer set - Afstel gereedschap - Ford 1.0 GTDi EcoBoost - Timingset - ASTA
220,00 *
280,00
VAG TFSi / FSi Timingset - 1.2/1.4/1.6 - Distributie afstel set - Blokkeergereedschap - GEKO
Afstelset VAG TFSi / FSi Timingset - 1.2 - 1.4 - 1.6 - Distributie afstel set - Blokkeergereedschap - GEKO
45,00 *
55,00
 Timingset BMW Mini Peugeot en Citroen - 1.4/1.6 16v (N12, N14, R55) - Blokkeer set - GEKO
Timingset BMW Mini Peugeot en Citroen - 1.4 - 1.6 16v (N12 - N14 - R55) - Blokkeer set - GEKO
55,00 *
85,00
Afstelgereedschap - Renault - Nissan - Opel - 1.2/2.0 en 1.5 DCI 16V - Distributie set - Timingset - GEKO
Afstelgereedschap - Renault - Nissan - Opel - 1.2/2.0 en 1.5 DCI 16V - Distributie set - Timingset - GEKO
42,50 *
52,50
Timingset VAG 2.5, 2.8, 3.0, 3.2 en Porsche 3.0 - Distributieset - Blokkeersleutels - ASTA
Timingset VAG 2.5, 2.8, 3.0, 3.2 en Porsche 3.0 - Distributieset - Blokkeersleutels - Afstelset ASTA
150,00 *
205,00
vag en porsche v6 2.4 - 2.5 - 2.8 - 3.0 - 3.2 fsi tfsi blokkeerset - distributieset - afstelset
vag en porsche v6 2.4 - 2.5 - 2.8 - 3.0 - 3.2 fsi tfsi blokkeerset - distributieset - afstelset
85,00 *
110,00
Balansas trekker voor 1.8 - 2.0ltr TFSi - TSI  - Balans as puller - VAG - SATRA
Balansas trekker voor 1.8 - 2.0 - 3.5 en 4.0 TFSi - TSI - Balans as puller - VAG - slagtrekker SATRA
22,50 *
30,00
Nokkenas vergrendelingsgereedschap set voor Audi 3.6 V8 en 4.2 V8 - SATRA
Nokkenas vergrendelingsgereedschap set voor Audi 3.6 V8 en 4.2 V8 - SATRA
42,50 *
55,00
Afstelgereedschap - Renault, Ford en Volvo - Distributie set - Timingset - SATRA
renault, ford en volvo 2.0 en 2.5 16 v afstel en blokkeer pennen - distributie timing set - tdc timingpen - spansleutel
20,00 *
30,00
Afstelgereedschap - Volvo 2.0 Diesel - Distributie set - Timingset - SATRA
volvo s60, s80, s90, v40, v60, v70, v90, xc40, xc60, xc70 en xc90 2.0 diesel distributie set - afstelset - blokkeerset satra
27,50 *
37,50
Nokkenas vergrendelingsgereedschap voor Audi 2.5 TFSI V6 - Nokkenas versteller - SATRA
Nokkenas vergrendelingsgereedschap voor Audi 2.5 TFSI V6 - Nokkenas versteller - ASTA
22,50 *
30,00
Distributieketting slijtage test set - VAG 1.2 en 1.4 TFSi - Testgereedschap distributie ketting - ASTA
distributieketting slijtage test set - vag 1.2 en 1.4 tfsi - testgereedschap distributie ketting - asta
180,00 *
200,00
audi 3.0 l v6 nokkenas audi a4 - a6 - a8 - 3.0 v6 blokkeerset - afstelset - asn - bbj - avk - satra
audi 3.0 l v6 nokkenas audi a4 - a6 - a8 - 3.0 v6 blokkeerset - afstelset - asn - bbj - avk - satra
60,00 *
70,00
renault - opel en volvo - 1.2 - 1.4 - 1.9 dti distributie timing set - blokkeerset - vergrendelingsset satra
renault - opel en volvo - 1.2 - 1.4 - 1.9 dti distributie timing set - blokkeerset - vergrendelingsset satra
35,00 *
45,00
motortijdadapter vag 1.2 tsi - afstellen en controleren van de nokkenas in TSi 3- en 4-cilinder - meter en een beugel om
motortijdadapter vag 1.2 tsi - afstellen en controleren van de nokkenas in TSi 3- en 4-cilinder - meter en een beugel om de assen nauwkeurig af te stellen
85,00 *
145,00
audi rs q3 -  audi rs3 - audi tt 5 cilinder tfsi motoren distributie set - afstel gereedschap - blokkeerset kettingrevis
audi rs q3 - audi rs3 - audi tt 5 cilinder tfsi motoren distributie set - afstel gereedschap - blokkeerset kettingrevisie satra 
40,00 *
50,00
Variator dop - alfa romeo - fiat - lancia 1.4 - 3.0l met dubbele nokkenas - variateur sleutel - asta
Variator dop - alfa romeo - fiat - lancia 1.4 - 3.0l met dubbele nokkenas - variateur sleutel - asta
12,50 *
15,00
afstelset - vag, audi en volkswagen - 2.9 3.0 tfsi - blokkeerset - timingset - satra
afstelset - vag 2.9 en 3.0 tfsi - blokkeerset - timingset - satra
90,00 *
110,00
Adviesprijs € 150,00
95,00 incl. BTW *
€ 78,51 excl. BTW
Voorraad: 4


Voeg toe aan je verlanglijstje
  • Twin-Turbo V8 Nokkenas vergrendelingsgereedschap
  • Audi / VAG 4.0 TFSI v8 - benzinemotor met directe injectie
  • A8 (2012-2018) RS6 (2012-2018) RS7 (2012-2018) S6 (2012-2018) S7 (2012-2018) S8 (2012-2018)
  • vervangen van de aandrijfketting van de nokkenas
  • oem: T40264/1 T40264/1/2 T40264/3
  • Motorcodes: 4.0 TFSI - CEUA, CEUC, CGTA, CRDB, CTFA, CTGA, CTGE, CWUB, CWUC, DDTA

Stel een vraag

Heeft u een vraag over dit product of een op- of aanmerking? Stuur hem naar ons toe!
Dan gaan wij proberen u zo snel mogelijk een antwoord terug te geven.

Productomschrijving

audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervanging set (AUTM-09869).

Distributiegereedschapset voor kettingaangedreven Audi 4.0L TFSI V8-benzinemotor met directe injectie. Speciaal ontworpen om de motor in de juiste positie te vergrendelen tijdens werkzaamheden aan het afstellen of vervangen van de aandrijfketting van de nokkenas. Geleverd in handige opbergkoffer.

Inhoud:

  • Nokkenasvergrendelingsgereedschap

Geschikt voor de volgende modellen : 

Audi

  • A8 (2012-2018)
  • RS6 (2012-2018)
  • RS7 (2012-2018)
  • S6 (2012-2018)
  • S7 (2012-2018)
  • S8 (2012-2018)

Motorcodes:

  • 4.0 TFSI - CEUA, CEUC, CGTA, CRDB, CTFA, CTGA, CTGE, CWUB, CWUC, DDTA

OEM Nummers:

  • T40264/1
  • T40264/1/2
  • T40264/3

Andere OEM Nummers:

  • T40264/2A

Brandstoftype:

  • Benzine

De Audi 4.0 TFSI V8 motor is een zeer moderne, krachtige en technologisch geavanceerde benzinemotor die sinds 2012 de atmosferische 4.2L V8-motor verving in Audi's premium en high-performance modellen.

Het is een motor die ontworpen is voor een combinatie van bruut vermogen en verrassende efficiëntie.

Kernkenmerken en Technologie van de audi 4.0 tfsi v8 motor: 

De 4.0 TFSI V8 is een twin-turbocharged motor met directe brandstofinjectie (TFSI).

  • Twin-Turbo V8: Het meest bepalende kenmerk is de V8-configuratie met twee turbo's.
  • "Hot V"-Lay-out: De turbochargers zijn strategisch geplaatst in de V tussen de cilinderbanken, in plaats van aan de zijkant. Dit vermindert de afstand die de uitlaatgassen en de inlaatlucht moeten afleggen, wat resulteert in een aanzienlijk snellere gasrespons en een compactere motor.
  • Cylinder On Demand (COD): Een belangrijk efficiëntiekenmerk. Onder lichte belasting (bijvoorbeeld tijdens cruisen op de snelweg) kan de motor vier van de acht cilinders uitschakelen. Dit bespaart brandstof en verlaagt de uitstoot, terwijl de bestuurder nauwelijks merkt dat de motor op vier cilinders loopt.
  • TFSI (Turbo Fuel Stratified Injection): Audi's naam voor hun directe brandstofinjectiesysteem, dat zorgt voor een precieze en efficiënte verbranding.

Toepassingen van deze 4.0 tfsi motor van de VAG groep: 

De 4.0 TFSI wordt in verschillende vermogensniveaus gebruikt in de topmodellen van VAG:

  • Standaard Performance (420-450 pk): Audi S6, S7, A8.
  • High Performance (520-605 pk): Audi S8, RS6, RS7 (Performance-versies).
  • Luxe Segment: De motor wordt ook gebruikt in diverse modellen van Bentley (bijvoorbeeld de Continental GT V8).

Cruciale Aandachtspunten en Onderhoud van de 4.0 tfsi v8 motoren:

Hoewel de 4.0 TFSI een fenomenale motor is, is hij vanwege zijn complexiteit gevoelig voor enkele specifieke, kostbare problemen:

  • Olieschermpje (Turbo Oliezeef): Dit is het meest kritieke, bekende zwaktepunt. De olieleidingen naar de turbochargers bevatten een klein filter/zeefje om verontreiniging tegen te houden. Dit filter kan verstopt raken door koolstofafzetting, waardoor de turbo's onvoldoende olie krijgen en er in ernstige gevallen turboschade of zelfs motorschade kan ontstaan. Proactieve inspectie en vervanging van dit schermpje is essentieel, vooral bij de RS-modellen.
  • PCV-Systeem: Het carterventilatiesysteem (PCV) is complex en gevoelig voor defecten. Een falend PCV-systeem kan leiden tot overmatige druk in het carter, olielekkages en een slecht lopende motor.
  • Koolstofafzetting: Zoals bij alle directe injectiemotoren (TFSI), kan koolstofafzetting op de inlaatkleppen optreden. Periodieke reiniging (walnootstralen) is aanbevolen om prestatieverlies tegen te gaan.

De 4.0 TFSI V8 is een technisch hoogstandje dat een ongelooflijke rijsensatie biedt, maar vereist rigoureus onderhoud en aandacht voor de specifieke turbo-olievoorziening.

Bent u op zoek naar een afstelset of timinggereedschap voor uw auto, dan zit u bij Trailer And Tools goed. De timing van de auto’s motor refereert naar de ontsteking en het proces waar de bougie elektrisch vonkt, en een elektrische vonk in de auto’s verbrandingskamer maakt. Uw timing moet op de correcte afstelling van uw auto staan, om op topniveau te kunnen presteren, draaiend op een snelheid en efficiëntie waar de automotor op ontbrandt. U kan uw auto’s timing aan passen met een timing lichtapparaat en een set van schroefsleutels. Stel uw auto af met een afstelset van Trailer And Tools.

Welke termen heb je allemaal voor gereedschap bij het vervangen van uw distributieriem van uw auto? 

Timingset, distributiegereedschap, afstelset, blokkeerset, blokeergereedschap, je hebt vele termen en omschrijvingen voor dit soort autogereedschap.
Het soort gereedschap dat je nodig hebt is afhankelijk van het merk en type motorblok van uw auto.

Het verschilt ook wanneer je de distributieriem en waterpomp moet vervangen van uw auto.  Elk merk en type auto en in welk bouwjaar hij is gebouwd maar ook de hoeveel kilometers het heeft gereden bepaald wanneer een distributieriem moet worden vervangen. Meestal wordt de distributieriem, distributieketting en of waterpomp tussen de 50.000 en 120.000 kilometer vervangen. Bij een tweedehands auto moet de verkoper meegeven wanneer de distributieriem voor het laatst is vervangen. Bij een onduidelijk onderhoud en dus niet wetend wanneer de riem of ketting is vervangen kan u soms beter op safe gaan. Bij het knappen en of dat de riem van de poelies af rold kan de schade enorm zijn. Let ook op of de riem niet is uitgedroogd door het lange stilstaan van een auto, dan is de kans dat een riem knapt ook sneller aanwezig. 

Wat is een distributieriem of distributieketting en wat doet het? 

De distributieriem of ketting zorgt dat de nokkenas gaat draaien. Maar wat is nou een nokkenas? Het proces is als volgt. Allereerst komt er kracht vrij bij de verbranding van brandstof. Deze kracht zorgt ervoor dat de cilinders in de motor naar beneden worden gedrukt. Door de beweging van de cilinders wordt de krukas in beweging gebracht, wat er weer voor zorgt dat de nokkenas aangedreven wordt. Tussen de krukas en de nokkenas zit een riem, dat is dus de distributieriem. Deze riem is dus cruciaal in dit proces.

Er komen veel krachten op een distributieriem en of distributieketting te staan.  Het loopt met het toerental van de motor rond en moet behoorlijke krachten overbrengen, want een nokkenas heeft te maken met weerstand van de klepveren. Daarom is de distributieriem of ketting gemaakt van zeer sterk kunststof en nog versterkt met glasvezel en heeft hij een teflon coating. De distributieketting wordt zelfs gemaakt van gehard staal. Daarom heeft een ketting ook olie nodig, die moet namelijk smering hebben om niet vast te lopen en zit daarom ingebouwd in het motorblok. Een distributieriem heeft geen smering nodig; die is daarom niet ín, maar tegen het motorblok aangebouwd en is derhalve makkelijker te bereiken en te vervangen.

Een distributieriem vervangen in moderne wagens is tegenwoordig een taak voor specialisten en goede monteurs, het vereist in de meeste gevallen motorspecifiek gereedschap om het werk correct uit te voeren. 

Om het juiste motor gereedschap en de juiste blokkeer pennen te kopen moet u weten:

-Welk voertuig is het.
-Welk soort brandstof motor is het.
-Welke motorcode heeft het.


Bij de juiste gereedschappen weet u dat u veilig en tijdbesparend werkt en ook dat u op de goede manier uw distributie ketting, distrubitie riem en waterpomp kunt vervangen.
Doordat u toch al alles hebt los liggen om erbij te kunnen komen wordt er eigenlijk altijd geadviseerd om de waterpomp ook gelijk mee te vervangen.

Er is een handige tool om erachter te komen wat u moet doen bij welk soort auto om uw distributie te vervangen van uw auto.
Hieronder een link om te kijken bij elk merk en motor wat u moet doen en nodig heeft. 
Info verkregen van www.mijngarage.nl

https://www.mijngarage.nl/auto-onderhoud/distributieriem-vervangen

Hieronder enkele doorlinks naar groepen die u ook interresant zou kunnen vinden bij het sleutelen aan de auto motor:

Momentsleutels
Revisiegereedschap voor het motorblok
Bougie en bobine gereedschap
Auto electra gereedschap
Koelsysteem autogereedschap
Olie gerelateerd gereedschap
Koppeling gereedschap voor automotoren
Compressie en drukmeters motoren
Distributiegereedschap - Timinggereedschap voertuigen
Speciale distributie doppen, sleutels en tangen 
Helicoilsets en draadreparatiesets
Diesel verstuiver slagtrekkers en injector trekkers
Diesel verstuiver reinigers en cleaners
Onderstelgereedschap - lagertrekkers - Persgereedschap
Autoplaatwerk gereedschappen
Auto remsysteem gereedschappen
Review toevoegen
audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin

Schrijf een beoordeling over dit product.

5,0

Beoordelingen

Nog geen beoordelingen