Veel gestelde vragen

De verzendkosten zijn:

Nederland
0 tot 10 kg € 7,95
10 tot 20 kg € 9,50
20 tot 30 kg € 11,50
30 tot 40 kg € 25
40 tot 100 kg € 45,00
100 tot 500 kg € 60,00
België:
0 tot 1 kg € 17,50
1 tot 5 kg € 20,00
5 tot 30 kg € 22,50

Indien de bestelling vóór 16:00 bij ons binnen is kunt u uw bestelling binnen 1 à 2 werkdagen verwachten. Als je voor "vooraf betalen" heeft gekozen kan de levertijd langer duren. Zodra de betaling bij ons binnen is wordt de bestelling verzonden.

Indien jouw bestelling spoed heeft, als u bijvoorbeeld de bestelling echt de volgende dag nodig heeft, kunt u het beste even contact met ons opnemen.

Op de dag van bestellen ontvang u een factuur voor de bestelde artikelen. Zodra u deze ontvangt weet u dat de bestelling goed aangekomen is.

Ja dat kan. Bij het afronden van uw bestelling kiest u voor Afhalen in winkel. U kunt dan het bestelde product bij ons ophalen aan de Zirkoonstraat 10 7554TT Hengelo en of u krijgt bericht wanneer de bestelling klaar staat. In de winkel kunt u contant en met pin betalen. Als u niets van ons hebt gehoord neem dan even contact op onder nummer Tel: 074 - 851 34 34.

Ondanks dat wij dagelijks goederen aangeleverd krijgen, kan het voorkomen dat een artikel niet voorradig is, Je wordt via de e-mail op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Ja dat kan, plaats alle artikelen in de winkelmand en kies dan voor betalen.

Ja, dat kan. U kunt elk gewenst aantal bestellen via de webshop. Indien u meer dan vijf producten wilt bestellen kun u het beste even contact met ons opnemen via de contact knop.

Binnen de webwinkel vindt u boven in het midden de zoekbalk. Hier kunt u een zoektermen invullen om te zoeken in ons assortiment. Klik op de knop zoeken om de resultaten weer te geven. Of ga naar 1 van de directe doorverwijs blokjes, ga er met de muis op staan en u klikt erop. Zo wordt u rechtstreeks doorverwezen naar de productcategorie.

Rechtsboven in uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen en de kosten van de producten. Als u hieropklikt gaat u direct naar de inhoud van uw winkelwagen.

U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door op het kruisje te klikken op de productregel. Het product wordt verwijderd uit de winkelwagen. U kunt het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom [ Aantal ]. Als u daarna op [ Winkelwagen bijwerken ] klikt, worden de juiste prijzen getoond.

Momenteel kunt u van Belgie producten bestellen via de webwinkel. Als u vanuit andere landen wilt bestellen, kunt u het beste even contact met ons opnemen.

Iedereen kan klant worden bij de webwinkel van Trailer And Tools. Voorwaarde is dat uw betaling via een Nederlandse bank verloopt en dat u het product laat afleveren op een adres binnen Nederland of Belgie. U kunt klant worden door bij uw bestelling een account aan te maken. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.

Wanneer u deze melding krijgt, heeft u zich al eerder bij ons geregistreerd. Klik op inloggen en vul uw e-mail adres en wachtwoord in. Het wachtwoord heeft u zelf bedacht bij de registratie

Op de inlogpagina wordt om uw wachtwoord gevraagd. Dit wachtwoord heeft u opgegeven bij de registratie. Wanneer u deze vergeten bent, kunt klikken op de knop [ Wachtwoord vergeten ]om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Klik hier voor de gebruiksaanwijzing om u wachtwoord te resetten.

Wij kunnen u wachtwoord niet resetten of inzien i.v.m. de wet privacy.

Mocht het niet lukken, neem dan contact op met ons, wij helpen u graag verder.

Wanneer u per bankoverschrijving het geld heeft overgemaakt, kan het een aantal dagen duren voordat wij de betaling op onze rekening hebben. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, krijgt u automatisch een bericht en zullen wij uw bestelling dezelfde werkdag verzenden.

Wanneer u het geld heeft overgemaakt vanaf een Nederlandse bankrekening kan het zijn dat er iets is fout gegaan bij het betalen. Wanneer u al langer dan vijf werkdagen geen betalingsbevestiging heeft ontvangen, raden wij u aan telefonisch contact met ons op te nemen.

U krijgt uw factuur standaard per e-mail.